Brasserie op Suikerrui beledigt klant op haar kassaticket

🔸”Voor de dikzak tafel 1 niet normaal”. Die woorden vond klant Nadia op het kassaticket dat ze gisteren (17 dec) kreeg in een brasserie op de Suikerrui. Geschokt plaatste ze een foto van het bonnetje op een facebookpagina van Radio 2 en schreef: “Ik ben in schok. Wat moet ik hiermee doen?”

Horeca Vlaanderen reageerde deze ochtend alvast: “Wat op dat ticket staat is onaanvaardbaar. De uitbater moet zijn personeel zwaar aanpakken en zich verontschuldigen aldus Matthias De Caluwe van Horeca Vlaanderen.

De uitbaters van ‘Carrousel d’Anvers’ reageerden ondertussen: “Vooral als eigenaar van de zaak wil ik mij excuseren voor het incident dat vandaag plaats vond in mijn zaak met nadia. Ik heb ook mij excuses aan nadia telefonisch aangeboden.Ik betreur zo een gedrag van de ober. Dat is zeker onze beleid niet. En intussen heb ik de gepaste maatregelen genomen ten opzichte van de ober.”

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s